De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AP71UB14DB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

erikhoning 07-12-2023

klachtpatser

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Naast de 'normale' stofzuiger wilden we er een 'die je even snel pakt'.
Dat is deze van AEG geworden.

en daar zijn we wel blij mee.

Zonder over vormgeving etc te schrijven (is maar smaak) wel over wat essentiële dingen:
- zuigkracht is prima - in 3 standen te kiezen en voldoet goed.
- accuvermogen - lijkt ook prima. we hebben al beste lappen gezogen en niet tussentijds met een lege accu gezeten.
- geluidsniveau - prima. is een porima te handelen niveau - niet alsof er een vliegtuig aqchter je aan komt

- accesoires - kan beter. We missen vooral een borstel van ca 10 / 15 cm om bijvoorbeeld de trap simpel maar doeltreffend te kunnen doen. Nu blijft t 'klooien' (en dus gevaarlijk) op de trap...

Behalve over het ontbrekende mondstuk zijn we goed tevreden over de aankoop

Pluspunten

• geluid
  • zuigkracht
  • accuduur
  • geluid
  • zuigkracht
  • accuduur

Minpunten

• mist belangrijk mondstuk
  • mist belangrijk mondstuk
  • kan alleen opgeladen worden aan muurmontagedeel

MichaelH 06-12-2023

Lichte maar krachtige stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Lichte maar toch krachtige stofzuiger. De stofzuiger voelt stevig aan ondanks zijn lichte gewicht. Tevens is hij vanwege zijn omvang ook makkelijk weg te hangen.
Voorheen had ik altijd een stofzuiger met snoer, maar ben nu volledig om. Steelstofzuiger zonder snoer is echt ideaal.
De accuduur is voor ons appartement prima, zelf tijdens een grondige schoonmaak ronde is de stofzuiger nog voorzijn van power. Tevens is de stofzuiger binnen een uur weer volledig opgeladen. Maar kan me voorstellen dat voor grote huishoudens, de accuduur een uitdaging kan zijn.
Het licht aan de voorkant is fijn, hiermee zie je al het stof eenvoudig liggen. Stof die je zonder lamp snel over het hoofd zal zien. Tevens past de stofzuiger zich automatisch aan wanneer je op andere oppervlaktes aan het werk bent, ideaal als je een combinatie van parket en vloerkleden hebt.

Pluspunten

• Gewicht
  • Kracht
  • Accuduur
  • lengte steel
  • Gewicht
  • Kracht

Kroegman 06-11-2023

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Een fijne lichtgewicht steelstofzuiger. Makkelijk in gebruik, makkelijk te legen en op te laden. Duidelijke display waar je kunt aflezen hoeveel batterij er nog is en welke stand de stofzuiger zuigt. Stofzuiger doet wat hij moet doen en word in ons gezin met 2 kids meer dan eens perdag gebruikt. Wij kunnen niet meer zonder!

Pluspunten

• Werkt naar behoren
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen klikstand om onder de bank te zuigen

JipF 30-10-2023

Mooie stofzuiger voor een goede prijs!

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Prima machine voor het geld, zeker niet de duurste maar ook verre van goedkoop.

Doet wel precies wat ik er van verwacht had, iedere keer ‘even’ stofzuigen ipv van een keer het hele huis. Wij gebruiken beneden de ‘normale’ stofzuiger niet meer, maar enkel deze. Met een zuigtijd (haha) van 10 minuten kun je precies even snel de begane grond doen (bij ons ca 50m2)

Kortom; mooi ding, goed design, niet te duur!

Pluspunten

• Lekker licht in gebruik
  • Fijn kliksysteem/lader
  • Eenvoudig te legen
  • Geen onnodige onderdelen

Minpunten

• Op hoogste stand na 10 min leeg

B*************@g******** 26-10-2023

Het apparaat maakt schoonmaken leuker en makkelijker maakt.

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

De AEG AP71UB14DB Steelstofzuiger is onze eerste steelstofzuiger en zijn er zeer tevreden over.
Geen gedoe meer met een snoer of zwaar tillen. Deze Steelstofzuiger is erg licht en gemakkelijk in gebruik. De accu gaat best lang mee, maar op de hoogste stand het uiteraard wat korter, maar nog steeds lang genoeg. Het stofreservoir is wel wat klein, maar wij hebben dan ook huisdieren en een dik harig kleed. Het handzame deel is prettig voor traptreden of je bankstel, kleine ruimtes of richels en plinten.
Het zuigen van plavuizen met overgang naar het kleed gaat probleemloos, erg fijn.
Ook op pvc gaat het soepel en laat geen strepen na. De grote borstel draait heel gemakkelijk op kleine oppervlakte.
De vele hulpstukken zijn erg prettig voor de kleine precieze schoonmaak klusjes. Door het lichte gewicht kan je prima in de hoogte schoonmaken (gordijnrails, randjes, hoekjes etc) Een groot extra voordeel vind ik de verlichting tijdens het stofzuigen. Vooral donkere plekken zoals onder de bank, onder het bed, achter de kast etc zie je nu gewoon goed wat er ligt en dat het schoon is.
Het geluid is ook minder scherp dan van een standaard stofzuiger. En het licht aan de borstel is een zeer fijn extraatje. Elke ruimte kan je letterlijk schoon zien worden. De Steelstofzuiger hangt netjes in een kast en is eenvoudig in gebruik.
Jammer dat hij niet op zichzelf kan blijven staan.

Pluspunten

• makkelijk opbergen
  • stil
  • licht

Minpunten

• kan niet los staan
  • klein reservoir bij huisdier haren

i**********@g******** 26-10-2023
Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Hele fijne stofzuiger, klein maar krachtig. Wij gebruiken de stofzuiger voor even snel bijhouden, bank, kleden, kruimels na het eten en slaapkamers. Hij is net wat klein om echt het hele huis mee te doen.

De accu gaat op krachtig genoeg stand ca 20 minuten mee, wat voldoende is voor ons. Opladen duurt wel eventjes.

Makkelijk uit elkaar te halen, en makkelijk schoon te maken. De borstels zorgen dat haren en andere dingen makkelijk meegenomen worden. Dat werkt ook super op laagpolige kleden en bijv banken en stoelen. Vind dat eigenlijk prettiger dan een reguliere stofzuiger zonder draaiende borstels. Wel oppassen dat er geen papiersnippers of speelgoed in komt, die kunnen wel een beetje vast komen te zitten.

De filters zijn uitneembaar en makkelijk schoon te maken.

Reservoir is klein, maar precies goed voor de duur die de stofzuiger volhoudt.

Echt super compact en handzaam. Weegt bijna niks. En daardoor zelfs te gebruiken door onze peuter van 2,5 jaar :-).

Handige muurbeugel waaraan de stofzuiger op te laden is. Het opladen gaat eigenlijk alleen goed als de beugel echt hangt. Dus wel even ophangen op een handige plek. Als je het namelijk ergens los in een hoekje zet tegen de muur aan bijvoorbeeld laadt het niet altijd goed op omdat de contactjes dan snel net loskomen. De accu afnemen en los opladen kan niet.

Mooi stil ook, en past de zuigkracht aan aan de omstandigheden.

Topkwaliteit van AEG. En ziet er ook gewoon goed uit.

Sorayab 24-10-2023

Mooie handige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Een hele mooie steelstofzuiger waarmee ik mijn 4 kamer appartement volledig kan stofzuiger. Je moet hem wel bevestigen aan een muur, want los kan de steelstofzuiger niet zelf staan. Qua design is hij erg mooi al meerdere complimenten gehad. En zijn werk doet hij ook goed! Heel gemakkelijk om de vuil eruit te halen en te legen.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Laad automatisch op bij bevestiging

Minpunten

• Moet wel na 40 minuten opladen

b*********@g******** 14-08-2023
Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

De steelstofzuiger is er fijn in gebruik. Je hebt verschillende opzet stukken wat erg handig is. Alleen wat erg onhandig is dat je de stukken nergens kan vast klikken of iets waardoor ze elke keer ergens rondslingeren.
De zuigkracht is erg goed. Je pakt m eigenlijk zo erbij als je even iets moet opzuigen. Het design is ook mooi en strak dus niet meteen een doorn in het oog. De steelstofzuiger maakt ook niet enorm veel geluid. Dat is hier echt een pluspunt.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lage db
  • Verschillende opzetstukken

Minpunten

• Geen opbergsysteem voor de opzetstukken

elisesafiera@live.nl 02-08-2023

Lekker makkelijk

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Het is een hele fijne stofzuiger om even snel te pakken. Ligt lekker in de hand, niet zwaar en gaat soepel over verschillende materialen heen. Fijne is ook dat er lichtjes in de voet zitten waardoor je het vuil net iets beter ziet liggen. Maakt weinig geluid. Batterij gaat op de hardste stand niet heel lang mee. Handig is dat je de voet met je voet los kan maken dmv een pedaal en dus even snel de hoekjes mee kan pakken.
Enige nadeel is dat de opzetstukken best breed zijn waardoor die alsnog niet onder mijn bank kan of in de vakken van de tv kast.

Kortom, fijn ding! Echt een aanrader.

simonelefe 01-08-2023

Top product!

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

De AP71UB14DB AEG steelstofzuiger heeft ons leven echt veranderd! Mijn vriend stofzuigt nu veel vaker, en dat is een enorme winst voor ons kleine huisje.

We kregen hem binnen en de stofzuiger was gemakkelijk op te hangen. Met zijn compacte en lichtgewicht ontwerp is deze stofzuiger superhandig om door de kamers te manoeuvreren en onder meubels te komen. Het snoerloze ontwerp is een gemakkelijk, waardoor we ons geen zorgen hoeven te maken over struikelen of stopcontacten wisselen tijdens het stofzuigen.

Ook is het gemakkelijk dat het bovenste stuk los te halen is. Zo heb je de ouderwetse kruimeldief met de zuigkracht van een goede stofzuiger.

De zuigkracht is indrukwekkend en hij verwijdert moeiteloos stof en kruimels van tapijten en harde vloeren. De opvangbak is eenvoudig te legen en het wasbare filter is een duurzame toevoeging. Met de meegeleverde accessoires kunnen we zelfs in de moeilijkste hoeken en spleten schoonmaken.

Als ik een minpunt zou moeten noemen, is het de batterijduur die soms kort lijkt, maar gezien de prestaties en dat dit alleen in de hoogste stand is van deze steelstofzuiger, is dat gemakkelijk te vergeven. Kortom, de AP71UB14DB heeft onze stofzuigroutine getransformeerd en is perfect geschikt voor een klein huisje!

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Veel zuigkracht
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Veel geluid
  • Korte accuduur in hoogste stand

b*********@g******** 30-07-2023

Goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Ik ben vaak erg sceptisch over steelstofzuigers of ze genoeg zuigkracht hebben en dan niet meteen heel luid zijn. Maar deze heeft mij eigenlijk heel erg verrast. Het gebruik van de stofzuiger is enorm fijn. Alleen kan hij bij ons niet dienen als de hoofdstofzuiger, want ik red alleen de beneden verdieping op de accu, daarna is deze leeg en moet hij opladen.
Verder is het erg fijn dat je meerdere opzetstukken hebt, maar deze liggen steeds er los bij. ik kan ze nergens op aanklikken waardoor ik ze eigenlijk minder snel erbij pak.
Al met al ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Niet enorm luid

Minpunten

• Losse opzetstukken
  • Accu snel plat

a****************@g******** 28-07-2023

Goede stofzuiger maar mist wat features

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Ik ben normaal gesproken erg fan van de aeg steelstofzuigers, en geloof het of niet dit is al onze 4e steelstofzuiger in een korte tijd. Druk gezin met 3 kleine kinderen; de kruimels en zand van vieze schoentjes vliegen je om de oren. Dit model is het helaas niet voor mij. Ik mis toch wel enorm een parkeerstand, zodat als je aan het stofzuigen bent en je moet even iets oppakken of verplaatsen je de stofzuiger gewoon kan laten staan. Nu moet je hem echt neerleggen op de grond. Ook mis ik echt de harensnijder die andere aeg modellen wel hebben. Bijzonder onhandig met 2 meiden met lange haren in huis.

De stofzuiger is verder een mooi design en zuigt prima. Dat de accu niet zo lang meegaat vind ik nieteens zo’n groot probleem want daar heb je juist een steelstofzuiger voor: om eventjes snel alle viezigheid weg te halen niet om een heel huis elke kiertjes te ontstoffen.

Ik ga opzoek naar een ander model

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Geen parkeerstand
  • Geen harendoorsnijder

a*******************@g******** 28-07-2023

Een krachtige, lichte en praktische steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Met twee kleine kids en een kat in huis, liggen de keuken en woonkamer er snel wat slordiger bij tussen twee poetsbeurten door. Wij hadden nog een oplossing nodig om tussentijds snel wat te kunnen poetsen zonder dat het enorm tijd in beslag zou nemen. Met deze steelstofzuiger kunnen we de boel proper maken in een handomdraai. Het feit dat deze steelstofzuiger zo weinig weegt, maar toch heel krachtig is, is een groot pluspunt. Hij komt met verschillende opzetstukken die het poetsen vergemakkelijken. Ook is hij heel wendbaar en heeft hij verlichting om ook in de donkere hoekjes het vuil weg te halen. Het opvangbakje is niet heel erg groot, maar net groot genoeg. Het is wat gepruts om het op het apparaat te bevestigen, maar na een aantal keren loopt dit al een stuk vlotter. Je bevestigt de steelstofzuiger aan de muur, zodat hij proper opgeborgen wordt tussen poetsbeurten door. Wij zijn erg tevreden van dit product!

Pluspunten

• Licht
  • Krachtig
  • Verlichting
  • Verschillende standen

Minpunten

• Klein opvangbakje
  • Opvangbakje moeilijker te monteren

AMuitH 27-07-2023

Zeer fijne, mooie steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Hele fijne, lichte steelstofzuiger. Ideaal om mee te stofzuigen. Wat ik vooral fijn vindt is dat hij naast krachtig zuigt, de accu lang meegaat ook mooi is qua design. Het is niet erg om hem in het zicht te hebben in huis.

Verder doet hij héél goed wat hij moet doen en dat is de haren van de huisdieren opzuigen, stof weghalen en het huis weer schoon maken. Ben blij met deze steelstofzuiger, ook geen gedoe meer met kabels. Accu gaat lang genoeg mee om een benedenverdieping schoon te maken.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • lichtgewicht
  • mooi design

Minpunten

• iets te kleine stofbak
  • veel losse attributen die je moet opbergen

Iris 27-07-2023

Ideaal

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Deze stofzuiger is echt handig! Ze is zeer wendbaar, je kunt er makkelijk mee onder zetels en kasten stofzuigen, heeft een lichtje waardoor je ook op donkere plaatsen het stof kunt zien liggen. Het is ook een lichte stofzuiger dis erg handig om eens mee naar boven te nemen. In ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Zuigkracht wordt automatisch aangepast
  • Lichtje

Minpunten

• Stofhouder aan de kleine kant

Nienkeee15 26-07-2023

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Wat een topstofzuiger. De looks van het product zijn top, het ziet er erg verfijnd en kwalitatief uit. De stofzuiger is super wendbaar en glijdt makkelijk over de vloer. Met de wandlader is hij handig op te laden en op te ruimen tegelijk. Ik moet wel even kijken waar ik de extra opzetstukken laat. Het opvangbakje is wel aan de kleine kant, dus je moet hem wat vaker legen. Met kattenharen werkt hij ook hartstikke goed. De accu gaat een prima tijd mee. Als je hem tussendoor gewoon oplaadt blijft er niets te wensen over. In combinatie met een robotstofzuiger is dit de dreamteam. Al met al ben ik heel blij met dit product!

Pluspunten

• Accu
  • Esthetiek

Kimberly1993 25-07-2023

Top stofzuiger!

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

De stofzuiger in de denim blue uitvoering is een stijlvolle en krachtige stofzuiger die indruk maakt. Met zijn krachtige zuigkracht en geavanceerde functies, maakt deze stofzuiger schoonmaken een fluitje van een cent.
Het design van deze stofzuiger is modern en opvallend, het geeft een frisse toevoeging aan mijn interieur. De compacte en lichte constructie maakt het gemakkelijk om de stofzuiger door het hele huis te manoeuvreren.
Wat betreft de prestaties van deze stofzuigert overtreft het mijn verwachtingen. De krachtige zuigkracht garandeert een grondige reiniging van elk oppervlak, van tapijten tot harde vloeren. Dankzij de verschillende meegeleverde accessoires is het mogelijk om zelfs de moeilijkste hoekjes en kieren te bereiken. Zowel op mijn tegels in de keuken en de tapijtjes in de living gaat hij soepel!
Een ander voordeel van deze stofzuiger is het handige stofreservoir dat eenvoudig te legen is. Geen gedoe meer met stofzakken, maar gewoon het reservoir legen en weer door.

Mijn conclusie, de stofzuiger is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een krachtige en stijlvolle stofzuiger. De geweldige zuigkracht, het gebruiksgemak en het moderne design maken deze stofzuiger een waardevolle aanwinst voor elk huishouden.

ingetje1977 25-07-2023

goede krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Toen ik het product uitpakte was het beetje zoeken maar ging vlot om in elkaar te zetten. Juist de opvangbak vergt in begin enige handigheid om er terug in te steken.
Wat me direct opviel tov mijn oudere steelstofzuiger, hoe licht het product is. De hulpstukke zijn gemakkelijk te bevestigen. Ik mis wel het mondstuk voor dierenharen.
Met het stuk aan de muur te bevestigen zet je de steelstofzuiger proper weg en kan terwijl opgeladen worden zonder dat deze op de grond staat.
De verschillende standen qua zuigkracht is ook een luxe. Zo heb je een automatische stand en dan nog 3 standen van zuigkracht.
De steelstofzuiger draait ook vlot mee naar alle kanten en er zit verlichting op.
Het neemt de dierenharen en kruimels heel vlot op dus zeker een grote zuigkracht wat ik bij mijn oudere miste.
Wat ik negatief vind wat de meesten merken hebben is dat het mondstuk met de ronde borstel niet echt geschikt is bij langharige honden die ruiven. De haren draaien vaak niet mee rond de borstel waardoor het zo tegen het mondstuk plakt en je ze moet verwijderen anders zuigt het niet goed meer. Zowiezo na gebruik alle haren verwijderen.
Kleine opvangbak wel vind ik persoonlijk maar juist genoeg voor hier gelijksvloer te stofzuigen.
Opvangbak wel lastig terug te steken zoals eerder vermeld.
Vacht tussen wieltjes moeilijk uit te krijgen. Draait er in vast.
Heel krachtig.
Algemeen qua zuigkracht super, niet te zwaar, draait vlot mee maar niet geschikt met honden in huis.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • 4 verschillende standen
  • niet zwaar en roteerd goed

Minpunten

• minder geschikt bij langharige honden
  • vacht zit vast in de wieltjes
  • batterij mocht langer meegaan.

KimB 24-07-2023

Handige steelstofzuiger voor dagdagelijks stofzuigen

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Ik heb deze steelstofzuiger mogen testen. Deze is handig voor dagelijks even te stofzuigen. +-20 min. Ideaal ook voor trappen of hoge hoeken. Het lichtje bij het stofzuigen is ook handig. De batterij gaat niet heel lang mee. Qua gewicht valt het mee, zeer makkelijk in de hand. Hij is ook relatief stil . Aangenaam product!

Pluspunten

• Licht in de hand
  • Krachtige zuigkracht

Minpunten

• Vaste lengte steel
  • Batterij gaat Max. 20min mee
  • Opvangbak snel vol

ElienF 24-07-2023

Een fijne, lichte stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Wij gebruiken al een aantal jaren een steelstofzuiger van een ander merk, en wat mij gelijk op viel is dat deze AEG stofzuiger erg licht is. Dit is vooral fijn voor het stofzuigen van bijvoorbeeld de trap.
Het opvangbakje vind ik wel aan de kleine kant als een van de pluspunten ‘speciaal voor huisdieren’ is. Voor een huis met drie verdiepingen (en drie katten) had ik liever een groter opvangbakje gehad.
Er zitten een aantal opzetstukjes bij, maar ik mis een opzetstukje die mijn andere stofzuiger wel heeft. Dit is het opzetstukje om over de bank en kussens te kunnen gaan. Dit lijkt mij essentieel wanneer je huisdieren hebt.
De stofzuiger is verder makkelijk in gebruik. Hij is erg wendbaar waardoor ik makkelijk op alle plekken kan komen. Fijn dat er een lamp voorop zit. De stofzuiger werkt zowel op laminaat, als vloerkleed en deurmat goed. Ik vind het ook erg fijn dat er duidelijk af te lezen is hoeveel procent de batterij nog heeft. Het opladen zelf gaat ook vrij eenvoudig.

Pluspunten

• makkelijk op laden
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• klein opvangbakje

a****************@h********** 20-07-2023

Superfijne steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

De laatste paar weken heb ik deze stofzuiger gebruikt. Ik ben mega tevreden. Het is een fijne handzame stozuiger en het lampje zorgt ervoor dat je al het vuil ziet en kunt opzuigen. De zuigkracht is goed en de autmatische stand werkt ook heel goed. Het design van de stofzuiger is erg mooi. Heel elegant/chic. Je kunt hem perfect ophangen in kleine ruimtes. En zeker in verhouding met een normale stofzuiger scheelt het enorm veel opbergruimte. Het is ook erg fijn dat je de stofzuiger als kruimeldief kunt gebruiken, je pakt hem ook supersnel waardoor je huis lekker schoon blijft. De stofzuiger laad snel op en het is fijn dat je de optie hebt een losse (extra) batterij te kopen, hierdoor kun je je hele huis in 1x helemaal stofzuigen.

MichielN 20-07-2023

Erg licht in gebruik!

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Wij hebben de stofzuiger nu een paar weken en valt zeker niet tegen. Wat wel zo is in vergelijking met een andere AEG stofzuiger die wij eerder hadden, is dat deze erg licht is. In het begin was dit erg wennen maar later bleek het wel fijn te zijn. Stofzuigen is hierdoor minder zwaar. Zuigkracht is prima en kan eigenlijk alle oppervlaktes wel aan. Wat ons betreft een goede stofzuiger voor de prijs wat het kost.

Pluspunten

• licht
  • krachtig

Reviewer1994 19-07-2023

Waar voor je geld!

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Ik heb de AEG AP71UB14DB steelstofzuiger een aantal weken mogen testen en ik ben erg enthousiast! Voorheen gebruikten we naast onze robotstofzuiger een kruimeldief en 'gewone stofzuiger', maar deze fijne steelstofzuiger kan de kruimeldief en 'gewone stofzuiger' met gemak vervangen. Ten opzichte van de kruimeldief is het erg fijn dat de accu van deze steelstofzuiger vele malen langer meegaat, en ten opzichte van de gewone stofzuiger is het erg prettig dat je geen snoer hebt. Het is bovendien een erg mooie stofzuiger om te zien. Daarnaast heeft hij voldoende zuigkracht en ligt hij fijn in je hand doordat hij erg licht is. Ik vind deze steelstofzuiger niet goedkoop, maar je krijgt zeker waar voor je geld!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Accu gaat lang mee
  • Snoerloos

Martijn1337 19-07-2023

Prima prijs, prima stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Prima stofzuiger, erg netjes verpakt geleverd In een mooie doos.

Pro's:

Accu- de accu gaat lang mee, ik doe hier dan ook het hele huis mee en dan hang ik hem weer op in de meegeleverde muur oplader. Hierin laadt hij ook snel weer op en neemt hij weinig ruimte in.

Modus- de steelstofzuiger ziet zelf op welke ondergrond hij zuigt en past hieraan zijn zuigkracht aan. Daarnaast zit er een ingebouwd lampje in de kop van de zuiger waardoor je haar(hond) en stof erg goed ziet liggen.

Geluid- hij is behoorlijk stil, zet je hem op turbo dan komt er natuurlijk wel veel geluid van af.

Prijs- als ik hem vergelijk met onze andere steelstofzuiger van een duur merk dan is deze erg goed geprijsd en doet er niet aan onder.

Minpunt:

- afvalbak is klein.

Pluspunten

• Accu
  • Geluid
  • Autostand
  • Lampje
  • Wieltjes erg soepel

Minpunten

• Afvalbak klein

Daniellehulsbosch@gmail.com 13-07-2023

Top stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14DB

Wij hebben huisdieren dus was benieuwd of ie goed en sterk genoeg was. Nou dat is ie wat een geweldige top stofzuiger. Heb je huisdieren en wil je alles goed schoon dan is dit een echte aanrader. 10 van de 10

Pluspunten

• Licht
  • Flexibele
  • Krachtig
  • Laad snel op

Minpunten

• Kleine opslag maar dat is alles